Actualiteit
6 april 2021

Antwoordkaart eHerkenning

Werkgevers die hun pensioenadministratie uitbesteden, krijgen een antwoordkaart over eHerkenning.

Werkgevers die hun pensioenadministratie uitbesteden aan een administratiekantoor krijgen een antwoordkaart. We vragen hen

  • te controleren of hun organisatiegegevens kloppen,
  • te controleren of de administratieve rollen voor de pensioenadministratie goed zijn ingevuld,
  • het kaartje ondertekend terug te sturen.

Zo kan het administratiekantoor namens de werkgever met eHerkenning inloggen in het Selfservice Werkgevers Portaal.

 

De antwoordkaart valt vanaf 6 april in de brievenbus.

Blijf op de hoogte

Wilt u als eerste weten wanneer er een update voor de Communicatieplanner is? Zet hieronder dan notificaties aan.

Notificaties

Blijf op de hoogte

Slimme zet! U heeft notificaties voor de Communicatieplanner aangezet. U krijgt vanaf nu automatisch bericht wanneer er een update is.

Bekijk het complete overzicht

Wilt u weten welke berichten ABP dit kwartaal nog meer verstuurt? Ga dan naar Geplande communicatie. Of kies Life events om te zien welke berichten wij standaard naar een werknemer versturen wanneer er iets in zijn of haar persoonlijke situatie verandert.

Geplande communicatie Life events